26. oktober 2008

Rockin' that boyfriend-blazer.


Da jeg er blevet den heldige ejer af en vintage boyfriendblazer, fundet i mors klædeskab, har jeg brug for inspiration til hvordan denne kan styles. Herunder har jeg fundet nogle gode eksempler:



På det øverste billede bruges boyfriendblazeren udover en stram kjole. Dette giver et afslappet og uformelt look.
Liv Tyler bruger boyfriendblazer på rockchick manér, med stramme bukser og en (sikkert vintage) band-tshirt. Hun husker dog at tage hæle på, så looket ikke bliver alt for maskulint.
Katie Holmes gennemfører den maskuline stil, dog med kvindelig silhuet.
På det sidste billede bruges blazeren over et afslappet sæt tøj. Dette giver det afslappede sæt et mere elegant look.

Jeg foretrækker at style min boyfriendblazer som Liv Tyler og udover kjoler som på det øverste billede. Det gennemført maskuline look, kan jeg ikke gennemføre, tror at jeg ville ligne en dreng :)
Hvordan vil I style boyfriendblazeren? Hvordan bruger I jeres?

(Photocredit - elle.com, imnotobsessed.com)

Ingen kommentarer: