29. oktober 2008

Olsen-tvillingernes bogsignering invaderet af PETA.


I anledning af udgivelsen af tvillingernes bog om mode "Influence", blev der holdt en bogsignering i New York city. Det gik ikke helt som smurt, da PETA dukkede op og lavede noget larm for at markere deres utilfredshed med pigernes brug af pelse. Jeg har sagt min mening om pels før, men synes dog ikke at PETA har ret til at ødelægge pigernes dag..
Hvad synes du om Peta og brugen af pels generelt? Skal du have bogen liggende på dit "coffee-table"?

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Så vil jeg altså hellere have PETA´s bøger liggende på mit "coffee table". Jeg elsker de to pigers stil, men alt hvad de udkommer med af bøger, film og serier, kan jeg altså godt leve uden.

Mht. pels er jeg jo hårdkogt modstander, men vil dog ikke pålægge andre min holdning med så drastiske midler. Jeg tror det er nok, at tale til folks fornuft, og kæmpe for politiske rettigheder for dyr, for den vej at beskytte de stakkels, pelsede kræ.