28. oktober 2008

Når Elle gør det, gør de andre det også.


Elle startede i sidste måned med introduktionsprisen 25kr. I denne måned kunne jeg få Elle for 30kr. I denne måned er Eurowoman så hoppet med på vognen, og sælger deres november nr. (som btw er en accessories-special, ME LIKE) til den flabede pris a. 29kr. Uhh.. Lidt konkurrence kan jeg mærke og hvor er det dejligt. En fattig studerende som mig, kan derfor få flere blade/mere mad.. :) Håber konkurrencen bliver intensiveret de næste måneder, så jeg måske kan få mine favoritblade; Eurowoman, Costume og Cover, til udsalgspris.

Hvilket bringer mig til en anbefaling af november Elle. Introduktionsbladet i sidste måned, skuffede mig rigtig meget, men denne måned er Elle back on track.
Artiklen om sæsonens 10 vigtigste accessorie-trends var min favorit, fordi den gav mig et overblik og nogle nye ideer til ønskelisten og fremtidige investeringer. Blonde-editorial og denim-editorial ramte plet hos mig, da jeg er besat af begge tendenser. Elles bagside "Sidst på måneden" er reelt det jeg har råd til at købe i bladet, så den side sætter jeg selvfølgelig virkelig pris på. Alt i alt, hvis du var skuffet over første DK Elle, så giv det lige en chance i denne måned. Det er helt sikkert 30kr. værd.







(Cover fundet på
eurowoman.dk, resten er privatfoto)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hvis du nu en måned er helt broke, så kan du absolut gratis læse de nye magasiner på bibliotekerne. På Hovedbiblioteket har de de fleste, i hvert fald Cover, Eurowoman og engelsk Vogue ;)