16. oktober 2008

Mit liv lige nu.

I snart 2 uger har mit liv fra 9-14 set således ud:
Først var der 7 dages mini-BA, som er en øvelse i at skrive bachelor. (Skal nemlig skrive rigtig bachelor på denne tid næste år ca.) Så kom der en geografi-rapport. Uhmm. Geografi er et af mine nye fag og jeg elsker det. Eneste problem er, at jeg skal lære at tænke naturvidenskabeligt og ikke humanistisk, som jeg er vant til fra hele mit skoleliv. Stor udfordring.
Konklusion: Mangler konklusion på mini-BA, fordi jeg har skrevet mig fuldstændig blind. Geografirapport-status; er overhovedet ikke færdig.
..hvilket vil sige.. At jeg kommer til at sidde sådan her indtil på søndag, hvor jeg har sat min deadline for begge opgaver. Trist.


Jeg er ret god til at stoppe med at skrive omkring kl. 15, når kæreste kommer hjem. Så laver vi som regel noget sammen. Biograf, aftensmad, gåtur på christianshavn - you name it. .
Men nogle dage bliver det ikke til andet end en indkøbstur og opgave. I går var sådan en dag. Alt jeg kunne overskue outfit-wise var "jeans and a t-shirt".. Godt nok pæne jeans og cool t-shirt! :) Godt man ikke er hjemmearbejdende og godt at man har et fremtidigt aktivt job og ikke et stille-siddende job.. Jeg kan ikke.. Jeg bliver sindssyg.. Jeg må ud.. Ud og kommunikere og blive træt i kroppen og hovedet af skrigende teenagers. Det er det jeg kan.

Ingen kommentarer: