13. oktober 2008

Lille irriterende pige vokser op og bliver smuk og moderigtig.

Ok, da jeg så dette billede, tænkte jeg straks: "Hm, hvilken modella er hende her nu lige?". Derefter tog jeg mig sammen og læste bogstaverne.. Det er Dakota Fanning!! - Ja, hende der den lille irriterende pige fra alle amerikanske film, hvor der spiller en pige mellem 5-12 år med.
Sidst jeg så hende skreg hun vildt meget i en film med Tom Cruise.. Synes hun var virkelig irriterende!
Jeg bliver ved med at spørge mig selv: Hvornår blev Dakota Fanning lige voksen? Det må være sket pludseligt..

Hun er blevet smuk og har en misundelsesværdig kjole på.. Altid noget at hun ikke skriger hele tiden.. :)

2 kommentarer:

Bailey sagde ...

Sjovt! Jeg faldt også over et billede af hende for en uges tid siden. Syntes ansigtet så bekendt ud, men da jeg læste billedteksten fik jeg et chok!!! Havde ikke lige tænkt at det var hende - og at hun var blevet 'voksen'!!!

Kia sagde ...

Ja, jeg synes altså at det er ret vildt. Sidst jeg så hende var hun jo bare et barn.