17. oktober 2008

Frynsekjolen er tilbage i H&M.

Kære medbloggerinder og læsere..
Hvis der er en kjole, som bloggers har talt (lidt for meget) om over sommeren, så er det frynsekjolen fra H&M i mint, rosa og sort.
I dag har jeg været på en mindre shoppetur i Fields, som efter min mening er den bedste H&M i hele verden. (I hvertfald den bedste H&M, som jeg nogensinde har været i. Agree?)
Frynsekjolen er tilbage i H&M.. Og der er mange af dem i Divided afdelingen! Dog findes den kun i den sorte udgave og til 198kr. En del af "divided exclusive holiday collection" har ramt hylderne. Du kan kende kollektionen på det velkendte sorte mærke, hvor størrelsen er skrevet med guld. Rygtet går hos nitrolicious.com at noget af kollektionen vil have mærker som er hot pink.
ANYWAYS! Frynsekjole udgave nr. 2 ser sådan her ud:
Jeg købte ikke selv en, da jeg ikke føler særlig meget for kjolerne når jeg står i prøverummet. Jeg har ellers både prøvet de "gamle" i mint, rosa og sort. Topshops udgave har jeg også prøvet (2 gange!!) og i dag prøvede jeg denne udgave.

Held og lykke med frynsekjolerne.
(Photos - nitrolicious.com)

Ingen kommentarer: