5. oktober 2008

Fremtidige køb.

Jeg mangler at købe disse, ret vigtige ting til vinteren.

Et stk. vinterjakke - Det eneste jeg ved er at den skal være sort og koste max 1000kr.
Et par vinterstøvler - Sorte, imiteret læder, måske noget med nitter? max. 1000kr.
Hader at købe vinterjakke og støvler.. Kan aldrig finde noget, fordi jeg ikke ved hvad jeg vil have. Jeg ved dog godt hvad jeg IKKE vil have. Så har jeg et budget, som ikke gør sagen nemmere.

(Imiterede) Læderhandsker - sorte, måske lilla.
Denim leggins - ELSKER denimleggings. Bruger dem under kjoler. Jeg må ud og finde et ekstra par til vinteren. Måske kan jeg finde et par i vila.
(Endnu) Flere uld-strømpebukser i sort, navy, grå - Fordi de er varme og det føles som om man har bukser på.
Sådan et hue-halstørklæde, ligesom dette til 160kr. i only:
En forgyldt kæde med stjernevedhæng fra butik i Nørregade. Nævner det lige for kæreste et par gange, inden jeg selv investerer.. :)
Et stk. hverdagskjole til skole, job og juleaften, f.eks denne fra asos.com til omkring 200kr:

Et stk. party-dress til julefrokoster, ala denne fra asos.com, den her er bare lige lidt over mit budget:

Det vigtigste på denne liste er selvfølgelig vinterjakke og støvler. Vil vædde på at det er det aller aller sidste jeg får købt. Hvad skal I have købt til vinteren?

Ingen kommentarer: