16. oktober 2008

Dagens Dita Von Teese lingeri.




Læsere af denne blog har opdaget min fasination for Dita Von Teese. Jeg synes hun er speciel, mystisk og stilmæssigt ville jeg ønske at jeg havde adgang hendes klædeskab.
Dita Von Teese har nu designet en linie lingeri for undertøjsfirmaet Wonderbra.
Om samarbejdet siger hun følgende:
"Jeg håber, at jeg med denne kollektion kan dele min passion for sensuel, brugbar lingeri, der tilfører en smule glamour i folks liv," siger 35-årige Dita Von Teese til drapersonline.com. Lingerikollektionen bliver inspireret af 1930'ernes og 1940'ernes stil, som Dita Von Teese altid har været fascineret af.

Jeg har surfet lidt rundt, for at se om der findes nogle danske forhandlere af Dita Von Teese by Wonderbra, dog uden held. Nogen der ved, om der er danske forhandlere af lingeriet? Priser og links er hjertelig velkomne!

(Kilde - costume.dk, billeder marieclaire.co.uk)

Ingen kommentarer: