30. oktober 2008

Ak og ve!

Ak og ve! Mine klassiske converse all-stars er afgået ved døden, pga. af et uheld. Dette uheld involverede en fyldt S-togs kupé, stresset kæreste og mig i klemme. Man kan ikke leve uden chucks i sit klædeskab, fordi man kan bruge dem til alt. De kan dresse en fin kjole ned, gøre dit look mere punk og er gode at gå langt i. Derfor skal jeg i denne måned, have investeret i et par nye. Det er kedeligt at købe et par nye helt identiske klassiskere, så det bliver disse helt sorte lærredssko. De er ret fede, synes jeg!
Desuden har jeg denne nat drømt om disse støvler fra Ann Demeulemeester. Disse er mine drømmevinterstøvler og inspiration til at finde noget lignende.Til sidst, endnu en drøm: Disse Brian Atwood stiletter til 1160 euro (!!!). Har set noget lignende hos Friis og Co. Må lige undersøge sagen.

Ingen kommentarer: