18. september 2008

Smukke røde kvinder! Part 1:









Den 29-årige englænder Karen Elson var på forsiden af september nummeret af Vogue og der fik jeg øjnene op for hende.
Hun er jo GUDE-SMUK! Hun er åbenbart rimelig stor i modeverdenen, jeg har dog aldrig lagt mærke til hende før.
Hun er gift med Jack White (The White Stripes, Raconteurs) og de har et barn sammen.
Hun har gået for mange store designere bla. Marc Jacobs, da hun var gravid. Hun har også været med i alle de store modemagasiner og har været i hovednavn i internationale kampagner for Christian Dior, YSL, Burberry, Louis Vuitton, Versace og Chanel.
Jeg har altid haft et eller andet med porcelæns hvide, rødhårede, fregnede kvinder.. Måske fordi jeg kan identificere mig med dem på mange punkter.
Her på bloggen vil jeg den næste tid præsentere jer for smukke røde kvinder, fordi blonde og latinas ikke altid er de smukkeste kvinder i min verden.
Hvad med jer? Hvem synes I er smukkest?

Ingen kommentarer: