15. september 2008

Hverdagsdenim på budget.






Når man er på SU går man ikke rundt i Marlene Birger strik, Diane von Fürstenburg-kjoler og Marc Jacobs accesories til hverdag eller fest for den sags skyld, derudover går jeg på et studie som er MEGET laid-back mode-mæssigt.
Derfor køber jeg mine klæder i butikker som H&M, Only, Vero Moda, Gina Tricot, Samsøe-Samsøe, Topshop og Urban outfitters og diverse billige mærker som Gestuz og Second female.
Only har rigtig mange tendenser i deres butikker og jeg finder altid noget billig fashion der, sammen med basis-varer også har de rigtige fede jeans til lave priser.
Idag har jeg surfet lidt (meget!) på only.com og fundet dette outfit til hverdag, på studiet eller jobbet.
Jeg er helt besat af tanken om denimkjoler for tiden, så denne kjole bliver nok hverdags-denim-kjolen. Jeg vil sætte et par sorte strømpebukser, knæstrømper og røde negle til dette outfit, så jeg ikke bliver alt for kedelig.
Smykkerne er fra pieces.
(Tøj fundet på only.com. Laksko fra Penny Loves Kenny til 30£, set hos urbanoutfitters.co.uk)

Ingen kommentarer: