28. september 2008

Fest-tendens

I går var der gammel-elevfest på mit gymnasium. Jeg blev student i sommeren 2005. Selvom det jo egentlig ikke er lang tid siden, at jeg fik den røde hue på, så føles det alligevel som om det er 10 år siden.

På mit gymnasium spørger folk altid om det samme, og jeg svarer altid det samme..
Noget i retning af:

"Ja, min krop er stram. Ja, jeg er studerende. Nej, ikke på uni. Nej, jeg bor ikke på Frederiksberg/Østerbro. Nej, jeg kommer ikke til at tjene kassen, når jeg er færdiguddannet. Ja, jeg synes folk fra CBS er stuck-up. Ja, min kæreste er pæn."
Blahblah.

Efter small-talk i en times tid, tog jeg mine rigtige venner under armen og dansede natten lang.
Sådan her så jeg ud mens jeg overflade-small-talkede med folk, jeg ikke kunne huske hvad hed:




Mit outfit er INGENTING i forhold til nogle af de piger, som også var til festen:


Jeg så mange ben, hæle, cocktailkjoler og blonder. Er hun ikke skøn, hende i blondekjolen? De der fantastiske heels med sløjfedetajer er skønne! Der var virkelig mange piger med god stil!


Dejlig aften!


(Tak til pige i blondekjole, Nina og Trine)

Ingen kommentarer: