22. september 2008

DON'T DO IT!

I dag sad jeg i metroen og kiggede på en pige med harems-bukser på. Jeg har tit set på pigerne med haremsbukser på og tænkt: "Nej, det er ikke godt det der.." Denne pige i metroen havde et par hard-core haremsbukser på, hvor bleen næsten ramte jorden. Jeg kan nu, uden tvivl i mit sind, konkludere at det ikke er særlig smart. Det lignede hun havde en sten i bukserne. Uanset hvordan man styler det, ser det stadig ud som om man har en sten (Eller noget andet.. :)) i bukserne.
Dagens råd fra mig kan kun være: Haremsbukser, nej tak! Det er ok i teorien, men ikke i praksis :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det har du fuldstændig RET i. Jeg har selv købt en for en måned siden OG jeg skulle hilse og sige at man går totalt handicappet i dem når man skal op af trapper!

Anonym sagde ...

Jeg kunne heller ikke være mere enig. Jeg har nogle helt løse i næsten gennemsigtigt silke. Dem bruger jeg på stranden, hvis man skal over og hente is i bare tæer... Men i Metroen. Og med sko på. Det går bare ikke. De er bedst i yoga-agtige eller hippie-på-stranden-situationer. :-)

Forresten er metroen også mit spotte-sted no. 1! Pigerne er ret velklædte, især omkring Kgn. Nytorv.

Kia sagde ...

Pigerne i metroen er virkelig velklædte, ligegyldig hvilken station de hopper på.. :)

Dejlig sted at spotte.