12. september 2008

Denne måneds køb (Hvis jeg mirakuløst finder penge i en kiste!)





Jeg mangler nogle ting i min garderobe (Hvem gør ikke det?). Jeg mangler faktisk rigtig mange ting i mine skabe. Desværre mangler jeg også en anden helt essientiel ting; Penge! Det har været en krævende start september med studiestart og 3 nye fag (= masser af nye bøger). Derfor ser økonomien som sædvanlig rigtig trist ud. Men derfor kan man jo godt drømme. Jeg har fundet mange fine ting de sidste dage og jeg håber at de lander i mit skab.. Snarest.

Den rock and roll-agtige kjole passer lige ind i min kjole-stil. Har prøvet den, og den sidder som smurt på min krop. Jeg elsker den især fordi den opfylder nogle af mine krav om lækkerheds-stof og læder-detaljer - tjek ryggen, den er da sej, ik? 400kr. hos Gestuz.

Blondeblusen fra Monki har jeg ledt efter i en måneds tid. Den passer perfekt til en højtaljet cowboynederdel og farvede strømpebukser. Har ledt både i monki i Malmø og på nettet, uden held. Derudover har jeg set en lignede på Gina Tricots (SKOD)hjemmeside, har været i butikken 2 gange efter.. Igen uden held. Øv, den har jeg ellers råd til..

Den der blonde-t-shirt er måske over-kill.. Synes bare den var pæn. Den er også for dyr. Men den er sød. Ville bruge den sammen med nogle supertight slidte sorte jeans og sort afskallet neglelak for at give den det look som jeg efterstræber. Blonde-tshirt set på basicallyblack.com

Derudover har jeg udvalgt éen ting på hm.com, men her kunne man blive ved. Kender I det?

Ingen kommentarer: